پرونده انضباطی رئال مادرید و بارسلونا در یوفا باز شد/ احتمال جریمه وجود دارد
نوشته شده توسط : SADEGH HARIFI

کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، هر دو تیم رئال مادرید و بارسلونا را به دلیل رفتارهای خشونت آمیز در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا جریمه می کند.

 تیم فوتبال رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر صفر مقابل بارسلونا تن به شکست داد و این در حالی است که بازی از دقیقه 61 و با اخراج پپه از رئال به جنجال کشیده شد.

 سایت یوفا طی اطلاعیه ای نوشته است: در پی اتفاقات دیدار چهارشنبه شب تیم های رئال مادرید - بارسلونا در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، یوفا پرونده دو باشگاه را باز کرد. طبق ماده پنج اساسنامه کمیته انضباطی یوفا، باشگاه رئال مادرید به دلیل پرتاب مواد محترقه از سوی هواداران این تیم به داخل زمین، حضور تماشاگران در زمین، کارت قرمز پپه و اخراج خوزه مورینیو و اظهار نظرهای سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پس از پایان بازی، جریمه خواهد شد.

در ادامه این گزارش آمده است: موضوع بارسلونا هم مربوط می شود به کارت قرمزی که خوزه پینتو، دروازه بان ذخیره این تیم، دریافت کرد. هر دو باشگاه درتاریخ 6 مه (16 اردیبهشت) باید در خصوص موارد مطروحه به کمیته انضباطی یوفا پاسخگو باشند.

خوزه مورینیو در نشست خبری پس از پایان این دیدار بشدت به داور آلمانی این دیدار ولفگانگ استارک حمله کرد ضمن اینکه مقامات یوفا و یونیسف را متهم به هواداری از تیم فوتبال بارسلونا کرد.

منبع





:: موضوعات مرتبط: دنیای ورزش , ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 9 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست